2013-03-19 @ 16:18:28
Webbdesign

Hej kära Gunnar!
 
Här kommer ett inlägg som är tillägnat dig.
 
Jag har nu kepat och knåpat ihop två olika blogghemsidor med varsin design och hoppas att du ska finna någon av dem intressanta. Jag hoppas att detta kan ge mig ett slutbetyg i webbdesign så att jag inte längre behöver tänka på webbdesignen utan kan känna att jag har tentat av den.
 
För att detta inlägg ska bli lite längre och roligt så tänkte jag berätta vad jag gör just nu och lite kort om projektarbetet. Jag sitter nämligen och finslipar på det jag ska säga under projektarbetesredovisningen som äger rum imorgon (20/3). Jag är ganska nervös inför morgondagen men vet att det kommer gå bra då jag jobbar med världens bästa grupp! Vårt projektarbete var att påverka en tjejgrupp. Vi träffade tolv stycken 14-åriga tjejer i Skåne under en vecka och pratade om killar, kärlek, vänskap och självförtroende. Det var otroligt roligt och vi lyckades faktiskt påverka dessa tjejer då de under veckans slut var mer sammansvetsade och kände att de kunde vara sig själva i klassen.
 
Jag kan också berätta att jag var på Melodifestivalfinalen för några helger sen. Jag lägger in en bild därifrån så blir det här inlägget genast lite roligare!
 
 
Det var allt för den här gången!
 
Hejdå Gunnar :)

Kommentarer



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:
Kom ihåg mina uppgifter

Kommentar: